دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
2

حوزه/ سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان گفت: دولت و حاکمیت نقش حمایتی و تسهیل گری در پیاده روی اربعین حسینی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، محمد احمدی ادیب در گفت گوی تلفنی با برنامه تلویزیونی «قدم قدم تا اربعین» ابراز داشت: اقدامات مؤثری که با کمک مردم در ستاد اربعین استان گیلان در سال گذشته صورت گرفته این استان در کشور رتبه برتر را کسب کرد.

وی افزود: با تشکیل ستاد اربعین و کمیته‌های زیرمجموعه آن می‌توان به کیفیت بخشی خدمات دهی و انسجام بخشی کمک کرد.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان همچنین با اشاره به اینکه نقش مردم در کنگره اربعین برجسته است، گفت: دولت نقش حمایتی و تسهیل گری در پیاده روی اربعین دارد و از این رو باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی بهره بیشتری گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به روحیه نوع دوستی و خیرخواهی گیلانیان بیان داشت: گیلان از دیرباز به استان خَیر پرور شهرت داشته و این مهم را می‌توان در کمک‌های گیلانی‌ها در ایام دوران دفاع مقدس به جبهه جست جو کرد.

احمدی ادیب همچنین با اشاره به نقش خیرین و مردم در برپایی کنگره اربعین حسینی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت مردم، خیرین، بازاریان و فعالین صنفی و اقتصادی در برپایی پیاده روی اربعین در اولویت قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت و فعالیت افراد در کمیته رسانه ستاد اربعین گیلان گفت: مستند سازی، اطلاع رسانی و تولید محتوای به موقع و مفید در اربعین سال گذشته برجسته و شایسته تقدیر بود و این مهم در سال جاری هم ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha